Berriak

2019.09.12

Bihar, ostirala, Villabonako Udalak Iraitz Arrospide omenduko du, duela egun batzuk Errumanian egindako lorpenagatik. Arrospide 50 kilometroko Munduko Txapelduna dugu errekor berria erdietsi ostean eta haurrentzat antolatu den krossean eta ondorengo omenaldi ekitaldian parte hartzera animatu nahi zaituztegu, lorpenak merezi duelakoan.

2019.09.11

Igande honetan, irailak 15, iaz martxan jarritako ZIKLOMETROAK probaren bigarren edizioa izango da. Gipuzkoako ikastolek herrialdeari bira emango diote erreleboka. Kilometroak 2019 ospatzeko hilabete eskas falta den honetan, ikastolak bizikletaz lotu nahi dira. Ekimena ikastolako guraso eta langileei zuzenduta dago.  Hitzordua Zubimusu Ikastolan 15:00etan izango da.

2019.09.09

Aisiola, Ikastolen Elkarteko Begirale Eskolan begirale titulua lortu nahi duten gazteei zuzenduta, bilera informatiboa egingo da datorren astelehenean, irailaren 16an. Ikastaroa 150 teoria orduk eta beste 160 praktika orduk osatzen dute eta burutzen dutenek eskuratzen duten titulua SSCB0209 Haurren eta Gazteen Aisialdiko Jardueren Dinamizazioa izeneko Ziurtagiri Profesionala da.

2019.07.12

Kilometroetako lehen Batzorde Iraunkorra egin ostean, zuregana jotzen dugu laguntza eske. Nahiz eta 2020ko urriaren 4an izango den gure KMK eguna, aurtengo urrian hartuko dugu erreleboa eta ordurako hainbat gauza prestatu beharra dauzkagu. Horretarako ezinbestekoa dugu AUZOLANA. Eskertuko genizuke zure etxean edo inguruan laguntzeko prest dauden gremio desberdinetako pertsonen kontaktuak helaraziko bazenizkigu.

2019.06.26

Ikasturteari amaiera polita eman diote DBH3 eta 4ko neska-mutilek tailer desberdinetan parte hartuz. Batzuk, Saharako haurrei laguntzeko txalupa solidarioak egiten aritu dira, bete batzuk , OKA joko erraldoia egin zuten datorren ikasturtean Zentroko eraikinera pasako diren ikasleen bidelagun izan eta elkar ezagutzeko. Giltzatakoak ere egin zituzten eta talde batek, baita mendi martxa ere. Bikain agurtu dute ikasturtea. IKUSI ARGAZKIAK HEMEN

2019.06.25

Justu oporrak hartu aurretik, laugarren mailako frantseseko ikasleak Baionan izan dira egun pasa. Bertan, hiriko harresi gotorrak, lorategi botanikoa eta katedrala bisitatu eta hain ospetsuak diren Baiona Handiko txokolategileen produktua dastatu zuten. Taldeka erosketak eginez frantsesa praktikatzeko aukera ere izan zuten Marché des Halles azoka eremuko saltzaileekin... IRAKURRI ALBISTE OSOA edo KLIKATU ARGAZKIAK IKUSTEKO

2019.06.24

Elkartasunarentzat beti da momentu ona. LH6ko neska-mutilek azoka solidarioan bildutako dirua Villabonako Caritasi eman diote. Ostiralean, oporrak hartu zituzten egun berean, ikasleak Hilario Urdanpilletarekin bildu ziren dirua emateko, beharrean daudenen egoera arintzeko asmoz.

2019.06.21

"Harri Murri Zapero bero, bero, bero, haurrak egin Euskaraz orain eta gero!"... Gaur Argitxoren bisita izan dugu Txerminen ikasturteari amaiera emateko eta izozkiak ekarri dizkie haur guztiei. Ederki gozatu dute! IKUSI HEMEN ARGAZKIAK

Orriak