Berriak

2018.05.18

Gipuzkoako Foru Aldundiko Berdintasun zuzendaritzak martxan jarritako Erantzunkide programan hartu dute parte Zubimusu Ikastolako LH6ko ikasleek eta gaia sakontasunez ezagutzen duen gonbidatua izan dute ikasgelan, Foru Aldundiko Berdintasun zuzendari Miren Elgarresta, hain zuzen.

2018.05.17

Homofobia eta transfobiaren kontrako eguna maiatzaren 17an ospatzen da, izan ere 1990eko egun jakin horretan, Osasunaren Munduko Erakundeak (OMEk) gaixotasunen zerrendatik kendu baitzuen. Erabakia hark helburu bat baino gehiago du.

2018.05.16

Zubimusu Ikastolak “Ez dut zigortu nahi” hitzaldia antolatu du datorren maiatzaren  22rako. Nerea Mendizabal psikopedadogogoak zuzenduko duen laugarren saioa izango da. Hitzaldia Txermingo liburutegian izango da, arratsaldeko 15:00etatik 17:00etara.

2018.05.15

Naturaren inguruko proiektua lantzen ari dira LH2ko ikasleak eta behaketa lanak egiteko xedez, ikasgelatik atera dira oraingoan. Erreka, landareak eta animaliak ikusi eta haien inguruko gauza berriak ikasi nahian, ondo prestatuta atera ere. Ikusi bideoa:

2018.05.15

Zubimusu Ikastolak jauzi bat eman nahi izan du aurten urtero ospatu ohi duen ikastolako jaia berrikuntzekin antolatuz. Larunbatean, maiatzaren 19an, ospatuko da Milimetroak izenburupean, Kilometroak jaiaren eredua hartu baitute oinarri antolatzerakoan. Atzo aurkeztu zuten ekimena Zizurkilen ikastolako arduradunek eta buru-belarri antolaketan murgilduta dabiltzan gurasoek.

2018.05.14

Heziketa Fisikoa ikasgaiaren baitan, LH5eko ikasleek Olinpiadak egin dituzte azken egunotan. Bideoak ikustera animatzen zaituztegu. Horra probek iruditan emandakoa:

2018.05.10

Ilusioaren, elkarlanaren eta festa-gosearen emaitza da MILIMETROAK jairako antolaturiko aurtengo egitaraua. Marka guztiak hautsi nahi izan ditu ikastolak zubimusutarrok egun zoragarriaz gozatzeko asmoz. Eskulanak, jokoak,  batukada, bertso saioa, kalejira, erraldoiak, dantza eta beste hainbat sorpresez gozatzeko eguna izango da maiatzaren 19a. Gogoratu, bazkarirako txartela erosteko azken eguna maiatzak 11, ostirala, da. Animatu!

2018.05.09

Dakizuen bezala, gure ikastolak “etengabeko hobekuntzan” oinarritzen du bere kudeaketa. Lan honetan, ezinbestekoa dugu gurasoek ikastolarekiko duzuen asebetetzea ezagutzea. Horregatik, gurasoei zuzendutako galdekizuna prestatzen dugu. Galdekizuna online erantzuteko bete  HEMEN INKESTA. Eta zerbitzuen inguruko inkesta bete hemen: ZERBITZUEN INGURUKO INKESTA

Orriak