Berriak

2019.03.25

Irakurtzearen plazera bere egiten duenak, benetan biziko ez dituen bizitzetan murgiltzeko aukera du. Eta bizitza irreal horietan barneratzea ere bizitzea da. Horixe da Irakurlagun proiektuaren xede nagusia. Irakurzaletasuna sustatzea, dituen onurez  jabetuz.

2019.03.21

Ikastolen Elkarteak antolatuta, Zubimusu Ikastolan robotika tailerrak eskainiko dira Pazko astean LH5 eta LH6ko ikasleentzat. Saioak apirilaren 23tik 26ra izango dira, goizeko 9:00etatik 13:00era. Robotika ikastaldiaren helburuak dira ondo pasatzeaz gain, besteak beste, pentsaera konputazionala lantzea eta programazio eta robotikaren mundua ezagutzea, teknologia berrien bidez sormena landuz.

2019.03.21

Amets bat. Horixe da umeentzat Realeko jokalariak aurrez aurre ikustea. LH5eko neska-mutilek izan dute pagotxa. Lau jokalari ezagutzeko aukera izan dute, baita jolas ezberdinetan parte hartzekoa ere. Zubietako instalakuntzak ezagutu, eguraldia lagun, Donostiako Alderdi Ederren bazkaldu eta eguna borobiltzeko, Aquariumera bisita, urpeko mundua ezagutzera. Gustura denak!

2019.03.08

Errigorak udaberriaren atarian egiten duen olio eta kontserben kanpaina iritsi zaigu jada.  Nafarroa hegoaldeko euskalgintza, ikastolak eta bertako nekazariak babesteko Errigorak egiten duen kanpaina, alegia. Martxoaren 22ra arte, Nafarroa hegoaldeko oliba-olio birjina estra eta kontserba-loteak eskatzeko aukera duzue.

2019.03.07

Asko direlako arrazoiak eta berdintasunean ezer ez egitea, atzera egitea delako, Zubimusu Ikastolako emakumezko irakasleak greba feministarekin bat egingo dute bihar. Beraz, gizonezko irakasleei egokituko zaie egin beharrekoei aurre egitea. Gaur eta bihar, berdintasunaren inguruan hausnartuko dute ikasleek ekintza ezberdinen bidez.

2019.03.06

Igande honetan, martxoak 10, Eskolarteko XXXII. Mendi Lehiaketaren baitan, IBILALDI NEURTUA egingo da Tolosan, beste hainbat herritan bezala. Parte hartu nahi duzuen ikasleontzat Aizkardi Mendi Elkarteak hitzordua goizeko 8:00etan kiroldegian jarri du. Partaideak kotxeetan joango dira Tolosara.

2019.03.04

Ohiturari jarraituz, ikasleek ostiralean Zizurkilen ospatu zituzten inauteriak . Txinatarrez mozorrotuta, musika eta umorea izan ziren nagusi. Pasatako une dibertigarriak gogoratzeko, hona hemen ARGAZKIAK.

2019.03.01

Dotore eman zien atzo inauterie hasiera gure gaztetxoek Fleming Herri Eskolako neska-mutilekin batera. Gogotik gozatu zuten Ostegun Gizenaz, musika eta dantza lagun. Gaur Zizurkilkoen txanda izango da. San Millan ikastetxeko eta Pedro Mari Otaño eskolako ikasleak izango dituzte bidelagun. IKUSI ARGAZKI GUZTIAK.

Orriak