Berriak

2019.01.11

Zubimusu Ikastolak urtero legez, Tolosaldea Sahararekin elkarteak antolatu ohi duen janari eta material bilketan hartuko du parte. Janaria eta materiala ikasgeletan jasoko da Zizurkilen eta Txerminen urtarrilak 31 arte. Zentroan, berriz, idazkaritzan.

2019.01.08

Zubimusu Ikastolako irakaslea den Ane Urroz Mondragon Unibertsitateko Humanitate eta Hezkuntza Zientzien (HUHEZI) fakultatean izan da familiarizazio prozesuaren nondik-norakoak azaltzeko.  Haur Hezkuntzako ikasketak egiten ari diren lehenengo mailako ikasleak izan ditu ikus-entzule.

2018.12.19

Ikas2deak Hezkuntza 2.0 programak hainbat lanbidetako profesionalak ezagutzeko aukera eskaintzen du eta duela egun batzuk DBH4Ako ikasleek Eñaut Aiartzaguena komikilariaren bisita izan zuten. Eñautek zaletasun horren jatorria azaldu zien eta baita komiki tirak egiterakoan  inspirazioa nondik datorkion ere.

2018.12.18

Afrikar Batasuna elkarteak “Festa afrikarra integraziorako” lemapean urte amaierako festa ospatuko  du Txermingo ikastolaren azpiko eremuan.  Festa honekin, kultura afrikarra ezagutzera  emateaz gain, herriko kultura ezberdinetako jendartearen  arteko harremanak indartu nahi dira. Afrikar Batasuna elkartearen eta ikastolaren artean, elkarlanean,  egun horretarako egitaraua zehaztu da.

2018.12.14

Zubimusu Ikastolako ikasleak euskal dantzak ikasten aritu dira Heziketa Fisikoa arloan garatutako proiektuaren baitan. Villabonako LH1,2 eta 3ko eta Zizurkilgo LH 1 eta 2ko ikasleek hartu dute parte. Gela bakoitzak dantza bat ikasteko ardura hartu zuen, gero emanaldia eskaintzeko. Sartu albistean emaitza bideoan ikusteko.

2018.12.14

Haurren heziketa prozesuan aiton-amonen ekarpena funtsezkoa da, gurasoekin eta  irakasleekin batera. Bai, aiton-amonen altzoa eskola ona izan da beti. Umeen eta pertsona nagusien arteko hartu-emanak alde bientzat dira hezigarriak eta osasungarriak.  Horregatik, EKI proiektuaren baitan, LH5eko neska-mutilek aiton amonak ikastolara gonbidatu dituzte eta belaunaldiarteko esperientzia hunkigarria eta polita izan da.

2018.12.13

Premia larria duten herrialdeei laguntzeko, Tolosako Laskurain ikastolak antolatu ohi duen merkatu txikiaren proiektuarekin kolaboratu nahi du Zubimusu Ikastolak. Horregatik, abenduaren 21 bitartean, material bilketa egingo da ikastolan Sahara, Pakistan eta India diruz laguntzeko, bigarren eskuko merkatuan saltzen diren artikuluei esker.

2018.12.12

Nora joaten dira hondakin horira botatzen ditugun ontziak? LH6ko ikasleek ondo ikusi dute gaur non amaitzen duten. Urnietako ontziak sailkatzeko plantan izan dira, hondakinen afera hurbiletik ezagutzeko. Helburua ingurumen kontzientzia lantzea, mundu hobeago bat uzteko gure ondorengoei.

Orriak