Berriak

2020.11.19

Udazkeneko eguzki izpi goxoek barne espazioan maiz erabili ditugun blokeei ezaugarri berriak topatzen lagundu digute. Ikusi argazkiak.

2020.11.18

Jai bakoitzak bere erara amaitu du urte osoko ibilbidea, eta hainbat ekitaldi egin dituzte bai kultura arlokoak baita hezkuntza gaien ingurukoak ere, baina herri mailako ekitaldiak izan dira, ez dira orain arteko jai handi horiek izan. Bost jaiek argi zuten, halere, ezin ziotela urteari zapore mingotsarekin amaiera eman, eta ekitaldi nazional bat egitea erabaki zuten guztien artean, Ikastolak Herriari ekitaldia. Jarraitu irakurtzen.

2020.11.18

Covid 19-aren eraginak gutxitze aldera Zubimusu Ikastolan landu eta garatu ditugun protokoloen artean ikasleekin aire libreko irteerak egingo ditugu. Hala, hilabetean behin eta ostiralez, LH-ko maila guztietako ikasleekin gure inguruko parke edo gune berde batera goiz pasako irteerak eta ibilbideak egiten hasi gara. Irteera zein ostiraletan izango den aurrez jakinaraziko da, eguraldiaren arabera, eta ikasle bakoitzak arropa egokia eta hamaiketakoa eramateko motxila ekarri beharko ditu egun horretan. Ikusi hilabete honetan egindako irteerako argazkiak.

2020.11.10

Zubimusu Ikastolak bat egin du Euskaraldiaren bigarren saiorekin, eta hala, Belarriprest edo Ahobizi roletatik aritzeko izena eman ahal izateko mahaia jarriko da ostiralean Txerminen, 17:00etatik 18:00etara. Euskaraldian parte hartu ahal izateko izen emate orriak izango ditugu bertan, eta baita Belarriprest eta Ahobizi txapak ere. Nahi dutenek Euskaraldiko banderolak erosteko aukera ere izango dute, 5 euro ordainduta. Egin dezagun euskara gehiago, gehiagorekin eta gehiagotan! Animatu eta eman izen Euskaraldian!

2020.11.10

Herritarren aktibazioari eta erakundeen erantzukizunari dei egin diete euskalgintzako hainbat eragilek. Pandemiaren lehen olatuak agerian utzitako hutsune eta desberdinkeriak bizi-bizi daudela iritsi da bigarrena. Eta oraingoan ere estu hartu ditu euskara eta euskalgintza, lehendik zetozen gabeziak gordindu besterik ez dituelako egin. Hala salatu dute Kontseiluak, Topaguneak, Durangoko Azokak, Errigorak, AEK-k eta Ikastolen Elkarteak euskalgintzaren ordezkaritza zabal baten izenean egindako agerraldian. Jarraitu irakurtzen.

2020.11.05

Ama lurra zainduz eta landuz, trukean beti jasotzen da eta guk jaso ditugu hainbeste mimoz egindako lanaren fruituak! Altxor paregabea da baratza!

2020.10.30

Gau beltzaren harira lanketa egin dute gaur Zubimusuko ikasleek. Kalabazak hustu dituzte eta arimen gauerako prestatu; gaztainak ere jan dituzte eta mozorrotu ere egin dira. Ikusi argazkiak.

2020.10.29

Garai bateko euskal usadioa berreskuratu nahian, herri mailan Gau Belltza eguna ospatu nahi izan da, baina egoera hau dela eta ,bertan behera geratu da. Dena den, haur hezkuntzakook bat egin nahi izan dugu ekimenarekin eta horregatik, kalabazak erostera herriko Pepi dendara joan gara. Ikusi nahi al duzue kalabaza hauekin zer egingo dugun? Etorri, etorri larunbat iluntzean eta ea denon artean arimak uxatzen ditugun! Argazkiak ikusi.

Orriak