Gure ikastolako Aitor Zabala Asua irakaslea, Deustoko Unibertsitatean solasean

2024/03/21
Aitor Zabala

Ikastolako Aitor Zabala Asua irakaslea, asteartean Deustoko Unibertsitatean izan zen bertako ikasleekin Heziketa Fisikoaren inguruko hausnarketak eta bizipenak partekatzen: arloaren izaera, ikuspegi hezitzailea, irakasle rola, aniztasunaren trataera, ebaluazioa eta saioen antolaketaren inguruan aritu ziren besteak beste.

Azken albisteak

Ekainaren 22an Iruñean ospatuko den Ikastolen VII. Biltzarra dela eta, aste honetan gure ikastolako langile nahiz familiekin bilerak egin dira VII. Biltzarreko dokumentuaren inguruan hausnartzeko.
Ikasbidaia
Aurten ere gure ikastolako DBH 4. mailako ikasleak kurtso amaierako bidaira joan ziren.
HH tinko
2024-04-12
Gaurkoan HH4 eta HH5 urteko ikasleak Gurea zinema aretoan izan dira Tinkoren eskutik “Barraskiloa eta balea” filma ikusten. Izugarri gustatu zaie eta primeran pasa dute.