Zatoz BAZKARIRA!!

Maiatzak 30ean, baduzu  plana! IKASTOLAKO JAIA!

AURTEN BAZKARIA ETA GUZTI!

¡El 30 de mayo, tienes un plan! ¡La FIESTA de la IKASOLA!

¡Y ESTE AÑO, CON PAELLADA!

Zubimusu bazara, maiatzaren 30ean Ikastolako Jaiaz gozatzera animatzen zaitugu!

Ikasturtearen azken txanpan gaude eta eguzki izpiek ematen diguten aldarte onarekin IKASTOLAKO JAIA antolatzen ari gara eta parte hartzera animatu nahi zaituztegu, zenbat eta gehiago izan, are eta hobeto pasako baitugu!

Aurten egun osoko egitaraua antolatu dugu. Bazkari erraldoia egitea da gure asmoa. Menua? Paella.

Laskoraingo eta Anoetako Ikastolek utzi dizkigute paella-ontziak eta orain sukaldariak behar ditugu!

Norbaitek sukaldean duen trebezia erakutsi nahi badu, oraintxe du aukera!

Joango gara egitarauaren berri ematen baina, besteak beste, tonbola, pintxoak, jolasak, DBHko ikasleen emanaldiak, e.a. eskainiko dira.

Gonbidatuta zaudete, zu eta etxekoak!

BAZKARIRAKO TXARTELAK NON EROSI:

-Ikastolan, Idazkaritzan, edota ondorengo tabernetan:

-Villabonan:  Zentroa, Arnasa eta Xiker kafetegietan.

-Zizurkilen: Ogi-zuri tabernan.

-Prezioa: 10 euro. Ikasleentzat 6 euro.

Si eres Zubimusu, ¡te animos a disfrutar de la Fiesta de la Ikastola el próximo 30 de mayo!

Estamos entrando en la recta final de este curso escolar y aprovechando los rayos de sol que nos cargan de buena energía, estamos organizando la FIESTA de la IKASTOLA y queremos animarte a participar porque sabemos que ¡cuantos más seamos, mejor lo pasaremos!

Este año estamos organizando actos para todo el día con comida incluida. Queremos hacer una gran comida. ¿El menú? Una buena paellada.

Ya tenemos las paelleras que nos han prestado las ikastolas de Laskorain y Anoeta. ¡Ahora necesitamos cocineras o cocineros!

Si quiere alguien mostrar su destreza entre los pucheros, ¡ésta es la suya!

Según vayamos cerrando la programación, iremos desgranando los detalles, pero avanzamos que habrá una tómbola, pinchos, juegos, actuaciones, etc.

Estáis todos invitados.

DÓNDE ADQUIRIR LOS TICKETS PARA LA COMIDA:

-En la ikastola, en secretaría, o en los siguientes bares:

-En Villabona: en el Centro, Arnasa y Xiker

-En Zizurkil: en Ogi-Zuri

-Precio: 10 euros. Para los alumnos: 6 euros.