HH

Zubimusu Ikastolak irakasleen lan poltsa jarri du martxan, Haur Hezkuntzatik DBHra arte sortu daitezkeen beharrak betetzeko. Interesa baduzu, bidali zure curriculuma www.zubimusuikastola.eus/eu/lan-poltsa helbidean aurkituko duzun galdetegia beteta.

El alumnado de Zubimusu ikastola recibió ayer una grata sorpresa: ¡La visita de Argitxo! Estuvo en Txermin y Zizurkil, junto con el alumnado de ambos edificios. Argitxo es el duende que ama el euskera y que le gusta escuchar a los niños y a las niñas hablar en euskera. ¡Harri murri zapero bero bero bero, haurrak egin euskaraz orain eta gero! ¡Mira las fotos!

Sorpresa ederra jaso zuten atzo Zubimusuko haurrek: Argitxoren bisita! Txerminen eta Zizurkilen egon zen, eta bertako haurrekin elkartu zen. Euskara maite duen eta haurrak euskaraz entzutea gustuko duen iratxoa da Argitxo. Harri murri zapero bero bero bero, haurrak egin euskaraz orain eta gero! Ikusi irudiak!

RSS - HH-era harpidetu