6.maila

El pasado miércoles los alumnos y las alumnas de sexto recibieron una visita especial: el senegalés Modou que vive en Villabona. La visita se enmarca dentro del proyecto que están desarrollando los alumnos y las alumnas, con la cual han podido conocer de primera mano la realidad de Senegal. Los alumnos y las alumnas agasajaron a preguntas a Modou, del cual recibieron información muy útil para el proyecto. Es reseñable la buena relación que hubo entre el alumnado y Modou. ¡Una experiencia para repetir!

Lehengo asteazkenean 6.mailako ikasleek oso bisita berezia izan zuten. Villabonan bizi den Modou Senegaldarra hain zuzen ere, jarduera hau, ikasleak 6.mailan burutzen ari diren proiektuaren barnean txertatu dute. Bertan, Senegaleko errealitatea hobekiago ezagutzeko aukera izan dute, horretarako, ikasleek galdera zaparrada egin diote Modouri eta bide batez beraien proiekturako oso baliagarria den informazioa jaso dute. Adierazgarria izan da ikasle eta Modouren artean sortutako giro polita. Errepikatzeko modukoa!!

RSS - 6.maila-era harpidetu