Ioritz Elgorriaga

Alumnos y alumnas de sexto de primaria han recibido la visita del ex-alumno Ioritz Elgorriaga en la clase de educación física. Están aprendiendo distintas prácticas de malabarismo, y de todas ellas Ioritz conoce bien la utilización de los "palos de diablo". Por ello, realizó una exhibición ante los alumnos y las alumnas, y les explico donde y cuando aprendio a utilizarlas. Los alumnos y las alumnas agradecieron mucho la visita de Ioritz.

Lehen Hezkuntzako 6. mailako ikasleek Ioritz Elgorriaga ikasle ohiaren bisita izan dute gorputz hezkuntzako saioan. Malabareak lantzen ari dira eta malabaretan, zehazki, "deabru makilekin" oso abila da Ioritz. Erakustaldi bat egin zuen ikasleen aurrean, eta horiek nola erabili behar diren noiz eta non ikasi zuen ere kontatu zien. Ikasleak oso gustura ibili ziren eta asko eskrtu zuten Ioritzen bisita.

RSS - Ioritz Elgorriaga-era harpidetu