Kilometroak

Apirilaren 2an amaitu zen Pello Mari Otaño ikerketa beka deialdian parte hartzeko aukera, konfinamendu aroan. Ezohiko egoera aintzat hartuta eta hala egiteko aukera ikusita, antolatzaile garen Kilometroek eta Mintzolak zein babesle diren Zubimusu Ikastolak eta Hernandorena Kultur Elkarteak deialdira aurkezteko epea luzatzeko erabakia hartu dugu. Honenbestez, ikerlan proposamenak ekainaren 19ra arte aurkeztu ahal izango dira, eta ebazpena uztailaren 2an argitaratuko da, beranduenez.

Después de la buena experiencia vivida en la carrera Lilatón, nos encontramos ante otro reto deportivo: ¡La carrera de empresas! La XIII. Edición de la Carrera de Empresas será el 17 de mayo (a partir de las 10:00) en San Sebastián, con un recorrido de 8,5 kilómetros, con comienzo y final en Alderdi Eder y cruzando las tres playas de la ciudad. Desde Zubimusu Ikastola os animamos a participar en la carrera para así visibilizar la fiesta Kilometroak y el nombre de nuestra ikastola bajo el lema que este año tanto nos representa: Korri, Punpa, Ttak! Para participar en la carrera es necesario crear grupos de cuatro personas: grupos de mujeres, de hombres o mixtos. Podrán participar tanto trabajadores como padres y madres de la ikastola. Todos y todas que queráis participar lo podréis hacer de dos maneras: formando grupos de cuatro personas o de forma individual. Con los y las que os apuntéis de forma individual crearemos grupos de cuatro personas. Para inscribiros podéis acudir, llamar o enviar un mensaje a secretaría antes del 5 de mayo. Recordad que el objetivo de este evento es socializar tanto la ikastola como la fiesta Kilometroak, por lo que ¡animaos y apuntaos!

Lilatoia lasterketan bizi izandako esperientzia bikainaren ondoren, beste erronka bat dugu orain eskuartean: Enpresen lasterketa! Enpresen lasterketaren XIII. edizioa da aurtengoa, maiatzaren 17an izango da (10:00etan hasita), Donostian, eta 8,5 kilometroko ibilbidea osatu beharko da, Alderdi Ederren hasi, hiriko hiru hondartzak igaro eta berriz ere Alderdi Ederren amaituz. Zubimusu Ikastolatik bertan parte hartzeko deia egiten dizuegu, guztion artean Kilometroak jaia zein gure ikastolaren izena han eta hemen zabaldu eta elkarrekin Korri, Punpa, Ttak! egiteko. Lasterketan parte hartzeko lau lagunez osatutako taldeak egin behar ditugu: emakumeenak, gizonenak edota mistoak. Zubimusuko langileek zein gurasoek parte hartu ahalko dute. Parte hartu nahi duzuenok bi aukera dituzue: lauko taldea osatu eta taldean izena eman, edo modu indibidualean izena eman. Izena bakarka ematen duzuon artean lauko taldeak osatuko dira. Izena emateko gerturatu, deitu edo bidali mezu bat idazkaritzara maiatzaren 5a baino lehen. Kontuan hartu helburua gure ikastola eta Kilometroak jaia gizarteratzea direla, beraz, animatu eta eman izena!

Datorren martxoaren 1ean Lilatoia izango da Donostian. Zubimusu ikastolak Kilometroak 20ren izenean hartuko du parte, talde gisa. Horrez gain, “Zure irrifarra, nire indarra” ekimenarekin ere bat egin du. Urritasun funtzionala duten haurrei laguntzean datza, lasterketetan parte har dezaten. Zubimusuko boluntarioek gure ikastolako ikasle ohia den Naiara Rodríguezi lagunduko diote Lilatoia egiten. JARRAITU IRAKURTZEN

De cara a las próximas semanas, otra cita importante será la carrera Lilaton, una buena oportunidad para difundir nuestra fiesta y nuestro eslogan Korri, punpa, ttak! en Gipuzkoa y en el País Vasco. A las que todavía no os habéis inscrito para la prueba os pedimos lo siguiente: que llaméis a la Ikastola para inscribiros. Si ya os habéis inscrito pero queréis formar parte del grupo Zubimusu también lo podéis hacer. Para ello llamar a la Ikastola y desde aquí realizaremos la tramitación necesaria.

Datozen asteetara begira jarrita, Lilaton lasterketa izango da beste zita garrantzitsu bat Gipuzkoan eta Euskal Herrian zehar gure jaia eta Korri, punpa, ttak! leloa zabaltzeko. Oraindik izena eman ez duzuenoi zera eskatu nahi dizuegu: Ikastolara deitu eta bertan izena ematea. Dagoeneko izena emanda duzuenok ikastolako talde bezala azaltzeko aukera ere baduzue, horretarako deitu Ikastolara eta bertatik egingo dugu aldaketaren tramitazioa.

El acto de presentación del Kilometroak 2020 será el 15 de noviembre, a las 19:00, en el polideportivo Olaederra de Amasa-Villabona. Debido a la Ley de Espectáculos y Juegos del Gobierno Vasco, el número de asistentes será limitado. Por ello, todos los asistentes de más de 2 años, podrán obtener su entrada con un precio de 2€, del 8 al 14 de noviembre, en los siguientes puntos de venta: En la secretaría de la Ikastola, en el restaurante Iturri-goxo de Amasa, en el bar Xiker y en la cafetería Amasa de Villabona, en la cafetería Ogi-zuri de Elbarrena y restaurante Iriarte en Zizurkil.

Kilometroak 2020-ren aurkezpen ekitaldia azaroaren 15ean izango da, 19:00etan, Amasa-Villabonako Olaederra kiroldegian. Eusko Jaurlaritzak onartutako ikuskizun eta Jokoei buruzko Legearen xedapenak bete ahal izateko, edukiera mugatua izango da. Beraz, 2 urtetik gorako guztiek, sarrera txartelak erosi ahal izango dituzte, 2€-an, hurrengo salmenta tokietan, azaroaren 8tik 14ra bitartean: Ikastolako idazkaritzan, Amasan Iturri-goxo jatetxean, Villabonan Xiker tabernan eta Amasa kafetegian, eta Zizurkilen Elbarrenako Ogi-zuri kafetegian eta Iriarte jatetxean.

Los alumnos y las alumnas de Zubimusu Ikastola participaron ayer en la Erronka del Kilometroak. Fue un día muy agradable, donde consiguieron el tercer puesto. Podéis ver la descripción de las pruebas y las fotografías en el siguiente enlace: Zubimusu en la Erronka.

Zubimusu Ikastolako DBH-ko 3. eta 4. mailetako ikasleek Kilometroetako Erronkan parte hartu zuten atzo, Zarautzen, oso giro onean, gainera. Sailkapen orokorrean 3. lekua lortu zuten. Egindako frogen deskribapena eta argazkiak honako lotura honetan ikusi ditzakezue: Zubimusu Erronkan.

Orriak

RSS - Kilometroak-era harpidetu