Ikastolen Elkartea

Dado que la situación que vivimos no nos permite remitir a revista IKASTOLA en formato papel, lo dejamos a vuestra disposición en formato digital. Ver la revista.

Bizi dugun egoeran paper euskarrian banatu ezin dizuegunez, modu digitalean eskuragarri uzten dizuegu IKASTOLA aldizkariaren maiatzeko zenbakia. Aldizkaria ikusi.

Una de las características de la identidad de las ikastolas es la solidaridad, y ejemplo de ello es la iniciativa Caja de Solidaridad. Dentro del proyecto, el Consejo Superior de Elkartasun Ikastolak repartirá 840.000 euros entre diez ikastolas durante el año 2020. La Ikastola Zubimusu también ha participado en la iniciativa.

Ikastolek berezko duten identitateren zeinuetako bat da elkartasuna, eta horren adibide da Elkartasun Kutxa. Proiektu horren barruan, Elkartasun Ikastolen Batzar Nagusiak 840.000 euroko laguntzak banatuko ditu 2020.urtean hamar ikastolaren artean. Zubimusu ikastola ere Elkartasun Ikastolen elkarteko kidea da.

Un año más, la escuela Aisiola de la Asociación de Ikastolas ofrecerá un curso formativo para monitores de tiempo libre. Mediante este curso se pretenden obtener cualidades de interés para ejercer en el ámbito del tiempo libre, entre otros, dinámicas de grupo, interacción entre el alumnado, uso de recursos naturales... Está dirigido al alumnado de primero y segundo de Bachiller.

Aurten, urtero bezala, Ikastolen Elkarteko Aisiola begirale eskolak begirale ikastaroa eskainiko du Zubimusu ikastolan. 310 orduko iraupena duen ikastaroa da eta Batxilergoko 1. eta 2. mailako ikasleei zuzenduta dago. Ostirala, irailak 27, izango da matrikula egiteko azken eguna.

Etapaz etapa eta etapaz gaindi ari gara ikastolak hezkuntza eraldatzen. Hezkuntza paradigma berri bat abiatu dugu, martxan da Lehen eta Bigarren Hezkuntzan, eta proiektu eraldatzaileak ditugu Haur Hezkuntzarako eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzaren osteko ikasketarako ere. Eraldaketa ikastolan sartu orduko ikusten da, espazioak hezkuntzaren zerbitzura jarri baititugu, gelak bakarrik ez, ikastola osoa izan dadin hezkuntzarako. Irakasle talde sendoarekin, familia konprometituekin. Guztia elkarrekin ari gara aurrera eramaten. Hau ez da ikastola baten edo batzuen egitasmoa, guztiena baizik.

RSS - Ikastolen Elkartea-era harpidetu