Aizkardi

Aizkardi mendizale elkarteko Ttonttorrez Ttonttor sailak igande honetan Donostian egingo den eskolarteko ibilaldi neurtuan parte hartzeko deia egiten du. Izena emateko 665 731 464 telefonora deitu behar da, osteguna baino lehen. Parte hartzaileak 08:30ean elkartuko dira Villabonako Olaederra kiroldegian eta kotxeetan joango dira Donostiara. Egun erdiko irteera izango da. Gogoratu umeak guraso edo arduradun batekin etorri behar duela irteerara.

Organizado por el departamento Ttonttorrez Ttonttor de Aizkardi Mendizale Elkartea, el domingo, 16 de febrero, realizarán una salida al monte Urepela de Leitza. La salida será a las 09:00, desde el polideportivo Olaederra de Amasa-Villabona. La salida será de medio día. Recordad que todos los menores deberán ir acompañados por un responsable.

Aizkardi mendizale elkarteko Ttonttorrez Ttonttor sailak antolatuta Leitzako Urepelera irteera egongo da igandean, otsailak 16. Amasa-Villabonako Olaederra kiroldegian elkartuko dira, 09:00etan, eta kotxeetan egingo dute Leitzara arteko bidea. Egun erdiko irteera izango da. Gogoratu irteeran parte hartu nahi duten umeek guraso edo arduradun batekin joan beharko dutela.

La sección Ttonttorrez Ttonttor de la sociedad de Montaña Aizkardi ha organizado una salida para el domingo, 20 de octubre. La salida será al Finalista Eguna que se celebrará en Azkoitia. Desde Villabona saldrán en coche hacia Azkoitia a las 08:15, desde el polideportivo Olaederra. Será una salida de medio día. El plazo para inscribirse finalizará el jueves, 17 de octubre, llamando al teléfono 665 73 14 64.

Aizkardi Mendi Elkarteko Ttonttorrez Ttonttor sailak irteera antolatu du iganderako, urriak 20. Azkoitian egingo den Eskolarteko Finalista Egunera izango da irteera. Villabonako Olaederra kiroldegitik 08:15ean abiatuko dira autoz Azkoitiara, eta egun erdiko irteera izango da. Izena emateko azken eguna ostegunean izango da, urriak 17, 665 73 14 64 telefonora deituta.

La sección Ttonttorrez Ttontor de la sociedad de montaña Aizkardi de Villabona ha organizado su primera salida dirigido a niños y niñas para el domingo. La salida será a Belabieta, realizando el recorrido Villabona-Komizar-Belabieta-Amasa-Villabona. La salida será a las 09:00 desde el polideportivo Olaederra, con duración de medio día.

Villabonako Aizkardi mendizale elkartearen Ttonttorrez Ttonttor sailak igandean (iralak 29) egingo du haurrei zuzendutako lehen irteera. Belabietara izango da irteera, Villabona-Komizar-Belabieta-Amasa-Villabona ibilbidea eginez. Egun erdiko irteera izango da, 09:00etan Olaederra kiroldegitik abiatuta.

RSS - Aizkardi-era harpidetu