Villabona

Jornadas de puertas abiertas para conocer la ikastola

El plazo de prematrícula para Educación Infantil será este año del 18 al 29 de enero. Como todos los años, en Zubimusu realizaremos jornadas de puertas abiertas para padres y madres que quieran conocer el proyecto pedagógico 2Zia, la ikastola, y nuestros servicios. Las jornadas de puertas abiertas se realizarán siguiendo las normas de seguridad e higiene vigentes. Conoce las fechas e inscríbete.

Ate irekien jardunaldiak ikastola ezagutzeko

Haur Hezkuntzarako aurrematrikula egiteko epea urtarrilaren 18tik 29ra izango da aurten. Urtero bezala, ate irekien jardunaldiak egingo ditugu Zubimusun, ikastola, 2Zia proiektu pedagogikoa eta gure zerbitzuak ezagutu nahi dituzten gurasoentzat. Indarrean dauden segurtasun eta higiene arauak jarraituz egingo dira ate irekien jardunaldiak. Ezagutu datak eta eman izena!

Las y los alumnos han recibido la visita de los Ikazkinak

Hoy hemos tenido la visita de los carboneros o ikazkinak en la ikastola y han invitado a las y a los alumnos a acudir a conocer el Olentzaroren Basoa que se celebrará este sábado en Villabona. Los carboneros también les han repartido una carta para que las y los que puedan acudir al Olentzeroren Basoa se la lleven. Las y los que no puedan, pueden depositar las cartas en los buzones que están instalados en Villabona. Seguir leyendo.

Ikazkinen bisita jaso dute ikasleek

Ikazkinen bisita izan dugu gaur ikastolan, eta larunbatean Villabonan egingo den Olentzaroren Basoa ezagutzera joateko gonbita egin diete ikasleei. Eskutitz bana ere banatu diete ikazkinek, Olentzaroren Basora joan ahal dutenek eskutitza eramateko. Ezin dutenek, Villabonan jarrita dauden postontzietan utzi ditzakete eskutitzak. Jarraitu irakurtzen.

Inauteriak Zubimusun

Inauterietan murgildu dira Zubimusuko ikasleak eta irakasleak ere, eta sorgimez eta lamiz mozorrotu dira. Ikusi argazki galeria multimedia atalean!

Obra de teatro “Behi zoriontsuaren errezeta” el viernes

Organizado por Zubimusu Ikastola y Mahi-Mahi by Askora, el viernes se podrá ver en el cine Gurea la obra de teatro “Behi zoriontsuaren errezeta”. La obra será interpretada por la compañía Tyl-Tyl, a partir de las 11:00.

“Behi zoriontsuaren errezeta” antzezlana ostiralean

Zubimusu Ikastolak eta Mahi-Mahi by Askora-k antolatuta “Behi zoriontsuaren errezeta” antzezlana ikusi ahalko da ostiralean Villabonako Gurea zineman. Tyl-Tyl antzerki konpainiak taularatuko du lana, 11:00etatik aurrera.

El pedagogo y psicomotricista Alvaro Beñaran ofrecera una charla el martes en Zubimusu

En nuestro proyecto 2ZIA queremos que la familia nos acompañe en el proceso educativo. Por ello, este curso hemos organizado varias charlas para las familias. En esta ocasión contaremos con la presencia de Álvaro Beñaran. Él, pedagogo y psicomotricista, nos ayudará a comprender el sentido del desarrollo del niño en su discurso. También hablará de la importancia de las relaciones con el adulto en el desarrollo del niño-niña y sobre el afecto y las limitaciones, las bases del proceso de maduración. La charla la dará en euskera.

Alvaro Beñaran pedagogoak eta psikomotrizistak hitzaldia egingo du asteartean Zubimusun

Gure 2ZIA proiektuan, familia bidelagun izatea nahi dugu. Hori dela eta, familientzat hainbat hitzaldi antolatu ditugu ikasturte honetan. Oraingoan, Alvaro Beñaran izango dugu gure artean: asteartean, 18:00etan, Txermingo jangelan. Pedagogoa eta psikomotrizista da Beñaran, eta emango duen hitzaldian, haurraren garapenaren zentzua ulertzen lagunduko digu. Haurraren garapenean helduarekin izandako harremanen garrantziaz arituko da ere eta afektua eta mugak, heldutasun prozesuaren oinarriak izango ditu hizpide, besteak beste. Hizlariak euskaraz egingo du hitzaldia.

Orriak

RSS - Villabona-era harpidetu