Espazio eta materialen arteko armonia gure Hezkuntza Proiektuan

2023/12/15
haurreskola

Haurreskolan garrantzi handia ematen diogu haurra seguru sentituko den testuinguru bat eraikitzeari. Honekin haurraren ongizate emozionala eta integrala bermatzeaz gain, norberaren nahiz taldearen garapena sustatu, gaitasun motorrak ahalbidetu eta norberaren gaitasunak proban jartzeko aukera eskaintzea dugu helburu.

Espazio eta materialen artean armonia sortuz eta material natural eta aberatsak eskainiz, haurraren autonomia areagotzen saiatzen gara.

Gure haurreskolan, urte osoan zehar izena eman dezakezue.

GURE ETXEKO ATEAK ZABALIK DITUZUE!

Bideoaren esteka

Azken albisteak

Agenda 2030
2024-05-16
EA 2030 barruan, ikasleek diseinatutako ekintza-plana gauzatu da aste honetan, herritarrak energiaren erabilera jasangarriaz kontzientziatzeko helburuarekin.
Ikastolako jaia_egitaraua
2024-05-14
Urtero legez, badator Zubimusu Ikastolaren egun handia! Hona hemen egitaraua.
IrriSarri Land_LH6
2024-05-14
Joan zen astean, Lehen Hezkuntzako 6. mailako ikasleek bi egun zoragarri pasa zituzten IrriSarri Land-en. Ikastolako errutinatik urrun, aire zabalean jarduera mordoa egin zuten, bizikidetza eta laguntasuna indartuz.