• Gurasoak
  • Ikasleak
  • Irakasleak
2018.06.26

Aurten ere Antton Karrera Agirrebarrena (Amezketa, 1943) ikastolan izan dugu. Politikari gipuzkoarrak Ezker Baturari lotuta jorratu du bere ekinbide publikoa eta egun, Ezker Anitza alderdian du etxea. Gure ikasleei, iaz bezala, bere esperientzia propiotik, memoria historikoaren garrantziaz hitz egin die,

2018.06.18

Han pasado ya unos días desde que celebrarmos la fiesta de MILIMETROAK. Fue el 19 de mayo pero el buen sabor de boca que nos dejó todavía perdura. En esta ocasión, os presentamos el vídeo que resume lo que dio de sí aquella jornada.

2018.06.18

Aizkardi Mendi Elkarteak ikasturteari amaiera emateko Urbasara irteera antolatu du uztailaren 1erako. Bizikletaz egingo da irteera eta egun osoko iraupena izango da. Zailtasunaren arabera, bi ibilbide egin ahalko dira. Izena emateko azken eguna ekainaren 27a da.

2018.06.15

Al igual que otros años, se pueden encargar los libros de texto para el próximo curso escolar online clicando: http://ikastetxeak.elkar.eus/zubimusu