Hitzaldia: Ane Ablanedo

2024/01/28
web

0 eta 7 urte bitarteko seme-alabak dituzten gurasoei eta interesa izan dezakeen edozeini zuzenduta, haurren heziketan hain ohikoa diren askatasuna eta mugen inguruko hitzaldi interesgarria antolatu dugu datorren otsailaren 1erako.

Sarrera irekia izango da eta haurren zaintza zerbitzua ere eskainiko da.

Aurrez izena emateko, deitu 943 692321 idazkaritzako telefonora edo idatzi zubimusu@ikastola. eus helbidera.

Animatu!!

Azken albisteak

Liburuaren Nazioarteko Eguna
Apirilaren 23an, Liburuaren Nazioarteko Eguna ospatzeko, aste guztian zehar ekintza ezberdin eta anitzak burutu ditugu.
Azken aste hauetan udaberriaren inguruko lanketa desberdinak egin ditugu Zizurkilen.
Ekainaren 22an Iruñean ospatuko den Ikastolen VII. Biltzarra dela eta, aste honetan gure ikastolako langile nahiz familiekin bilerak egin dira VII. Biltzarreko dokumentuaren inguruan hausnartzeko.