• Gurasoak
  • Ikasleak
  • Irakasleak
2018.05.18

Gipuzkoako Foru Aldundiko Berdintasun zuzendaritzak martxan jarritako Erantzunkide programan hartu dute parte Zubimusu Ikastolako LH6ko ikasleek eta gaia sakontasunez ezagutzen duen gonbidatua izan dute ikasgelan, Foru Aldundiko Berdintasun zuzendari Miren Elgarresta, hain zuzen.

2018.05.17

Homofobia eta transfobiaren kontrako eguna maiatzaren 17an ospatzen da, izan ere 1990eko egun jakin horretan, Osasunaren Munduko Erakundeak (OMEk) gaixotasunen zerrendatik kendu baitzuen. Erabakia hark helburu bat baino gehiago du.

2018.05.16

Zubimusu Ikastolak “Ez dut zigortu nahi” hitzaldia antolatu du datorren maiatzaren  22rako. Nerea Mendizabal psikopedadogogoak zuzenduko duen laugarren saioa izango da. Hitzaldia Txermingo liburutegian izango da, arratsaldeko 15:00etatik 17:00etara.

2018.05.15

Naturaren inguruko proiektua lantzen ari dira LH2ko ikasleak eta behaketa lanak egiteko xedez, ikasgelatik atera dira oraingoan. Erreka, landareak eta animaliak ikusi eta haien inguruko gauza berriak ikasi nahian, ondo prestatuta atera ere. Ikusi bideoa: