Haurraren bizitzako lehen urteak oso garrantzitsuak dira haurraren garapenean. Etapa honetan hasten dira haurrak beraien gorputza ezagutzen, gorputzaren ahalmenak probatzen, ingurua esperimentatzen, autonomia garatzen, beste haurrekin harremanak izaten…

Lehen etapa honetan finkatzen dira garapenaren oinarriak. Oinarri hauek sendo finkatze aldera bideratzen da etapa honetarako gure proposamena eta familiekin elkarlan estuan, haurraren ongizatea eta garapen osasuntsua bermatzea da xede nagusia.

Pedagogia aktiboa. Ikastolan ikaslearen parte hartze aktiboa sustatzen dugu:

• Haurraren beharrak eta erritmoak errespetatuz.
  • Ziurtasuna eta konfiantza eskainiz.
  • Haurraren autonomia sustatuz.
  • Adin aniztasuna bultzatuz.
  • Espazioak berrituz eta moldatuz.
  • Materialen eskaintza zainduz.
  • Jolasa eta esperimentazioa bultzatuz. JOLASA baitu ikasteko tresna eta jolasaren bitartez mundura zabaltzeko, ikasteko, autoerregulatzeko, emozioak kudeatzeko eta sozializatzeko aukera du.

Etapa honetan pedagogiara egokitutako espazioak ditugu.

Espazio desberdinen antolaketa dinamikoa izaten da eta behar zein desio ezberdinak asetzeko moduan antolatzen dira (esperimentazioa, eraikuntzak, ipuinak, sinbolikoa, matematika, motrizitatea…).Ikasle bakoitzaren erritmoei erantzutea bilatzen dugu, bakoitzak bere erritmora ikasteko. Haurrek zer, nola eta norekin egin nahi duten aukeratu dezakete. Haien interesetik abiatzen dira, modu natural eta autonomoan ikasiz.

Haur Hezkuntzan sarrera ordu malgua eskaintzen dugu, haurren zein familien erritmoak eta beharrak gehiago errespetatzeko asmoz.

HH - Irakasleak

Leire Alonso

Aholkularia

Josune Urreta

Alaia Usabiaga

Amaia Ariznabarreta

Ainhoa Zaldua

Alazne Puelles

Marian Udabe

Ainara Garcia

Aitziber Elgarresta

Nerea Urdanpilleta

Olatz Sanz

Aloña Arotzena

Maitane Gaztañazpi

Ane Urroz

Azken albisteak

Azken aste hauetan udaberriaren inguruko lanketa desberdinak egin ditugu Zizurkilen.
HH tinko
2024-04-12
Gaurkoan HH4 eta HH5 urteko ikasleak Gurea zinema aretoan izan dira Tinkoren eskutik “Barraskiloa eta balea” filma ikusten. Izugarri gustatu zaie eta primeran pasa dute.
Etxekoak gelara.jpg
2024-02-23
Atzo,  Zizurkilgo Ikastolako HH4 eta HH5-eko ikasleek gelako ama baten lanbidea gertutik ezagutzeko aukera izan zuten.