Haurtzaro ahalmendua

Baliabidez beteriko eta ekimena duen pertsona da haurra.

Haurraren ongizatea

Haurraren ongizate fisikoa eta emozionala bermatuko duen giro lasaia, atsegina eta segurua sortzearen ezinbestekotasuna. Haur eta hezitzailearen arteko lotura sendoa, iraunkorra eta konfiantzazkoa ezartzearen ezinbestekotasuna.

Errespetua

Haurra den bezala agertzeko errespetua, aniztasunarekiko eta desberdintasunekiko errespetua, bakoitzaren erritmoei errespetua.

Ludikotasunaren garrantzia

Jolasa da haurrak ikertzeko, aztertzeko, harremantzeko, ikasteko duen baliabide naturala. Segurtasuna bermatuz eta mugimendu askea errespetatuz, haurrak dituen interes, kuriositate eta sormenean bidelagun izango dira espazioak, materialak eta proposamenak.

Zaintza uneen balio hezigarria

Jolas uneak bezain garrantzitsuak dira lotarako uneak, garbiketakoak eta jateko uneak.

haur eskola

Ikastolaren eta familiaren arteko elkarlana

Familiarekin harreman sendoa eraikitzearen eta elkarlanaren garrantzia haurraren garapen osasuntsurako.

Azken albisteak

Haur eskola.jpg
2024-03-01
Tailerrek haurraren garapen integralean eragin zuzena dute.
haurreskola
2023-12-15
Haurreskolan garrantzi handia ematen diogu haurra seguru sentituko den testuinguru bat eraikitzeari.
dbh
2023-02-23
ZUBIMUSU Ikastolan, Lehen Hezkuntzan hasitako ibilbideari jarraipena ematen diogu Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan.