Jasone Osoro idazlearekin solasaldian

DBHko ikasleek Jasone Osoro idazlearekin hausnartzeko aukera izan dute

2023/02/17
jasone

DBH2ko ikasleek Jasone Osoro idazlearen bisita jaso dute. Ikasleen artean irakurketa bultzatzeko

helburuarekin,

aurreko ebaluaketan irakurri zuten Ezekiel, Elgoibarko idazlearen liburua.

Ordubeteko saioan liburuaren inguruan hausnartzeko beta izan du talde bakoitzak.

Oso saio interesgarriak izan dira eta ikasleak adi-adi aritu dira Osororen azalpenak entzuten.

Idazlearen inspirazioa, esperientzia nabariak dira eta azalpenak eskaini eta gero ZUBIMUSUko Ikasleek

galderak egiteko aukera izan dute.

Benetan aberasgarria izan da horrelako idazle bat gurean izatea! Mila esker Jasone!

Azken albisteak

HH Amasan.jpg
2024-05-09
Eguraldi ona aprobetxatuz, Villabona eta Zizurkilgo HH3, 4 eta 5 urtekoak Amasan dabiltza egun pasa. Ttipi-ttapa, errekako bidean hamaiketakoa egin ondoren, Amasara igo dira kantu eta jolas artean.
EA2030
2024-05-08
Gaur goizean, Amasa-Villabonako ikastetxeetako ikasleek, EA2030 egitasmoaren baitan, herritarren artean energiaren erabileraren inguruko kontzientzia sortzeko helburuarekin antolatu dituzten ekintzen berri eman dute.
otordua
2024-05-08
Haur eskolan garrantzia handia ematen diogu talde txikian eta autonomoki jateari, honek hainbat onura ekartzen baitizkio haurraren garapen integralari.