Herriko elkarteetako boluntarioen bisita

DBHko ikasleak elkartasuna eta enpatia lantzen ari dira herriko elkarteetako boluntarioekin

2023/02/21
caritas

ZUBIMUSU Ikastolan elkartasuna eta enpatia lantzeko hainbat ekimen bultzatzen ditugu eta DBHko ikasleak Proiektu Komunitarioa izeneko ekimenean daude murgilduta.

Eta gaia lantzeko, zer hobeto herriko eragile ezberdinetako boluntarioak gonbidatzea baino? Ikastolan bisita benetan interesgarriak ari gara izaten. Villabonako elkarteetako ordezkariek euren lanaren berri eman eta proiektu ezberdinak ezagutzen ari gara.

Astero herritar baten bisita jasotzen ari dira ikasleak. Elikagaien bankua, Caritas, Irrika aisialdi taldea…

Boluntario lana zer den bertatik bertara ikastzen ari dira eta musutruk lan egitea, herriari ekarpena egitearen garrantziaz jabetzen.

Lanketa honetan dabiltza ikasleak eta eskerrak eman nahi dizkiegu herriko elkarteetako boluntario guztiei euren ekarpenagatik!

Azken albisteak

HH Amasan.jpg
2024-05-09
Eguraldi ona aprobetxatuz, Villabona eta Zizurkilgo HH3, 4 eta 5 urtekoak Amasan dabiltza egun pasa. Ttipi-ttapa, errekako bidean hamaiketakoa egin ondoren, Amasara igo dira kantu eta jolas artean.
EA2030
2024-05-08
Gaur goizean, Amasa-Villabonako ikastetxeetako ikasleek, EA2030 egitasmoaren baitan, herritarren artean energiaren erabileraren inguruko kontzientzia sortzeko helburuarekin antolatu dituzten ekintzen berri eman dute.
otordua
2024-05-08
Haur eskolan garrantzia handia ematen diogu talde txikian eta autonomoki jateari, honek hainbat onura ekartzen baitizkio haurraren garapen integralari.