Ibilian, Ttipi-Ttapa programa, herriko adinekoekin harremanak sendotzen

2024/03/01
Ibilian

Amasa Villabonako udalak sustatutako ekimen honetan, gure ikastolako DBH 3. eta 4. mailakoek hileroko maiztasunarekin boluntario gisa parte hartzen dute. Helburua, komunitate giroa sendotzeaz gain, belaunaldi ezberdinak elkarrekin harremantzea eta elkarrengandik ikastea da.

Aste honetan DBH 3. mailako ikasleen txanda izan da. Adinekoekin batera ordu beteko iraupena duen ibilaldia burutu dute herrian zehar. Ibilaldia amaitu ondoren, parte hartzaile guztiek salda beroaz gozatzeko aukera izan dute Zentroa tabernan.

Azken albisteak

HH Amasan.jpg
2024-05-09
Eguraldi ona aprobetxatuz, Villabona eta Zizurkilgo HH3, 4 eta 5 urtekoak Amasan dabiltza egun pasa. Ttipi-ttapa, errekako bidean hamaiketakoa egin ondoren, Amasara igo dira kantu eta jolas artean.
EA2030
2024-05-08
Gaur goizean, Amasa-Villabonako ikastetxeetako ikasleek, EA2030 egitasmoaren baitan, herritarren artean energiaren erabileraren inguruko kontzientzia sortzeko helburuarekin antolatu dituzten ekintzen berri eman dute.
otordua
2024-05-08
Haur eskolan garrantzia handia ematen diogu talde txikian eta autonomoki jateari, honek hainbat onura ekartzen baitizkio haurraren garapen integralari.