Martxoak 8

2024/03/08
Martxoak 8

Azken urteetan bezala, aurten ere Zubimusu ikastolan bat egin dugu Martxoak 8 egunarekin. Egunean zehar estereotipoen inguruko hainbat ekintza burutu ditugu: abestiak, dantzak, eskulanak… Guztiaren helburua, berdintasunaren eta feminismoaren alde aurrerapausoak ematen jarraitzea dugularik.

Azken albisteak

HH Amasan.jpg
2024-05-09
Eguraldi ona aprobetxatuz, Villabona eta Zizurkilgo HH3, 4 eta 5 urtekoak Amasan dabiltza egun pasa. Ttipi-ttapa, errekako bidean hamaiketakoa egin ondoren, Amasara igo dira kantu eta jolas artean.
EA2030
2024-05-08
Gaur goizean, Amasa-Villabonako ikastetxeetako ikasleek, EA2030 egitasmoaren baitan, herritarren artean energiaren erabileraren inguruko kontzientzia sortzeko helburuarekin antolatu dituzten ekintzen berri eman dute.
otordua
2024-05-08
Haur eskolan garrantzia handia ematen diogu talde txikian eta autonomoki jateari, honek hainbat onura ekartzen baitizkio haurraren garapen integralari.