Zubimusu

Queremos agradeceros a todas y a todos de todo corazón el esfuerzo que estáis haciendo: alumnado, familias y trabajadoras y trabajadores.

¡Cuidémonos!

Eskerrak eman nahi dizkizuegu guzti- guztioi: ikasle, familia eta langile guztioi.

Bihotzez eskertu nahi dizuegu egiten ari zareten ahalegina.

Elkar zaindu dezagun!

Covid 19ak eraginda egoera berezia ari gara bizitzen. Egoera honetara ahalik eta ondoen moldatu nahian gabiltza guztiok. Gure ikastolak 0-2 bitarteko haurrentzat eskaintza egiten du. Honen inguruan informazioa jaso nahi duzuen familiek lasai deitu 688677819 zenbakira edota zubimusu@ikastola.eus helbidera idatzi. Salbuespen egoera hau amaitzen denean, gure ikastolako ateak irekita izango dituzue eta, nola ez, ikastola bisitatzeko aukera izango duzue.

Después de la buena experiencia vivida en la carrera Lilatón, nos encontramos ante otro reto deportivo: ¡La carrera de empresas! La XIII. Edición de la Carrera de Empresas será el 17 de mayo (a partir de las 10:00) en San Sebastián, con un recorrido de 8,5 kilómetros, con comienzo y final en Alderdi Eder y cruzando las tres playas de la ciudad. Desde Zubimusu Ikastola os animamos a participar en la carrera para así visibilizar la fiesta Kilometroak y el nombre de nuestra ikastola bajo el lema que este año tanto nos representa: Korri, Punpa, Ttak! Para participar en la carrera es necesario crear grupos de cuatro personas: grupos de mujeres, de hombres o mixtos. Podrán participar tanto trabajadores como padres y madres de la ikastola. Todos y todas que queráis participar lo podréis hacer de dos maneras: formando grupos de cuatro personas o de forma individual. Con los y las que os apuntéis de forma individual crearemos grupos de cuatro personas. Para inscribiros podéis acudir, llamar o enviar un mensaje a secretaría antes del 5 de mayo. Recordad que el objetivo de este evento es socializar tanto la ikastola como la fiesta Kilometroak, por lo que ¡animaos y apuntaos!

Lilatoia lasterketan bizi izandako esperientzia bikainaren ondoren, beste erronka bat dugu orain eskuartean: Enpresen lasterketa! Enpresen lasterketaren XIII. edizioa da aurtengoa, maiatzaren 17an izango da (10:00etan hasita), Donostian, eta 8,5 kilometroko ibilbidea osatu beharko da, Alderdi Ederren hasi, hiriko hiru hondartzak igaro eta berriz ere Alderdi Ederren amaituz. Zubimusu Ikastolatik bertan parte hartzeko deia egiten dizuegu, guztion artean Kilometroak jaia zein gure ikastolaren izena han eta hemen zabaldu eta elkarrekin Korri, Punpa, Ttak! egiteko. Lasterketan parte hartzeko lau lagunez osatutako taldeak egin behar ditugu: emakumeenak, gizonenak edota mistoak. Zubimusuko langileek zein gurasoek parte hartu ahalko dute. Parte hartu nahi duzuenok bi aukera dituzue: lauko taldea osatu eta taldean izena eman, edo modu indibidualean izena eman. Izena bakarka ematen duzuon artean lauko taldeak osatuko dira. Izena emateko gerturatu, deitu edo bidali mezu bat idazkaritzara maiatzaren 5a baino lehen. Kontuan hartu helburua gure ikastola eta Kilometroak jaia gizarteratzea direla, beraz, animatu eta eman izena!

En nuestro proyecto 2ZIA queremos que la familia nos acompañe en el proceso educativo. Por ello, este curso hemos organizado varias charlas para las familias. En esta ocasión contaremos con la presencia de Álvaro Beñaran. Él, pedagogo y psicomotricista, nos ayudará a comprender el sentido del desarrollo del niño en su discurso. También hablará de la importancia de las relaciones con el adulto en el desarrollo del niño-niña y sobre el afecto y las limitaciones, las bases del proceso de maduración. La charla la dará en euskera.

Gure 2ZIA proiektuan, familia bidelagun izatea nahi dugu. Hori dela eta, familientzat hainbat hitzaldi antolatu ditugu ikasturte honetan. Oraingoan, Alvaro Beñaran izango dugu gure artean: asteartean, 18:00etan, Txermingo jangelan. Pedagogoa eta psikomotrizista da Beñaran, eta emango duen hitzaldian, haurraren garapenaren zentzua ulertzen lagunduko digu. Haurraren garapenean helduarekin izandako harremanen garrantziaz arituko da ere eta afektua eta mugak, heldutasun prozesuaren oinarriak izango ditu hizpide, besteak beste. Hizlariak euskaraz egingo du hitzaldia.

Una de las características de la identidad de las ikastolas es la solidaridad, y ejemplo de ello es la iniciativa Caja de Solidaridad. Dentro del proyecto, el Consejo Superior de Elkartasun Ikastolak repartirá 840.000 euros entre diez ikastolas durante el año 2020. La Ikastola Zubimusu también ha participado en la iniciativa.

Ikastolek berezko duten identitateren zeinuetako bat da elkartasuna, eta horren adibide da Elkartasun Kutxa. Proiektu horren barruan, Elkartasun Ikastolen Batzar Nagusiak 840.000 euroko laguntzak banatuko ditu 2020.urtean hamar ikastolaren artean. Zubimusu ikastola ere Elkartasun Ikastolen elkarteko kidea da.

Orriak

RSS - Zubimusu-era harpidetu