Zubimusu

El acto de presentación del Kilometroak 2020 será el 15 de noviembre, a las 19:00, en el polideportivo Olaederra de Amasa-Villabona. Debido a la Ley de Espectáculos y Juegos del Gobierno Vasco, el número de asistentes será limitado. Por ello, todos los asistentes de más de 2 años, podrán obtener su entrada con un precio de 2€, del 8 al 14 de noviembre, en los siguientes puntos de venta: En la secretaría de la Ikastola, en el restaurante Iturri-goxo de Amasa, en el bar Xiker y en la cafetería Amasa de Villabona, en la cafetería Ogi-zuri de Elbarrena y restaurante Iriarte en Zizurkil.

Kilometroak 2020-ren aurkezpen ekitaldia azaroaren 15ean izango da, 19:00etan, Amasa-Villabonako Olaederra kiroldegian. Eusko Jaurlaritzak onartutako ikuskizun eta Jokoei buruzko Legearen xedapenak bete ahal izateko, edukiera mugatua izango da. Beraz, 2 urtetik gorako guztiek, sarrera txartelak erosi ahal izango dituzte, 2€-an, hurrengo salmenta tokietan, azaroaren 8tik 14ra bitartean: Ikastolako idazkaritzan, Amasan Iturri-goxo jatetxean, Villabonan Xiker tabernan eta Amasa kafetegian, eta Zizurkilen Elbarrenako Ogi-zuri kafetegian eta Iriarte jatetxean.

El alumnado de Zubimusu ikastola recibió ayer una grata sorpresa: ¡La visita de Argitxo! Estuvo en Txermin y Zizurkil, junto con el alumnado de ambos edificios. Argitxo es el duende que ama el euskera y que le gusta escuchar a los niños y a las niñas hablar en euskera. ¡Harri murri zapero bero bero bero, haurrak egin euskaraz orain eta gero! ¡Mira las fotos!

Sorpresa ederra jaso zuten atzo Zubimusuko haurrek: Argitxoren bisita! Txerminen eta Zizurkilen egon zen, eta bertako haurrekin elkartu zen. Euskara maite duen eta haurrak euskaraz entzutea gustuko duen iratxoa da Argitxo. Harri murri zapero bero bero bero, haurrak egin euskaraz orain eta gero! Ikusi irudiak!

Los alumnos y las alumnas de Zubimusu Ikastola participaron ayer en la Erronka del Kilometroak. Fue un día muy agradable, donde consiguieron el tercer puesto. Podéis ver la descripción de las pruebas y las fotografías en el siguiente enlace: Zubimusu en la Erronka.

Zubimusu Ikastolako DBH-ko 3. eta 4. mailetako ikasleek Kilometroetako Erronkan parte hartu zuten atzo, Zarautzen, oso giro onean, gainera. Sailkapen orokorrean 3. lekua lortu zuten. Egindako frogen deskribapena eta argazkiak honako lotura honetan ikusi ditzakezue: Zubimusu Erronkan.

Ya se pueden solicitar las ayudas al estudio (becas) que ofrece el Gobierno Vasco para el curso 2019-2020. Los que solicitaron la beca el curso pasado (aunque no se les concediera), el impreso para este curso lo tienen en secretaría, sólo hace falta firmar. Los nuevos solicitantes pueden adquirir toda la información en secretaría o en la página web del Departamento de Educación. El último día para presentar las solicitudes será el 29 de octubre, martes. El horario de secretaría es el siguiente: de 09:00 a 13:30 y de 15:00 a 18:00.

2019-2020 ikasturterako Eusko Jaurlaritzak eskaintzen dituen ikasketetarako diru laguntzak (bekak) eskatu daitezke. Aurreko urtean eskaera egin zuten guztien eskaera orriak (beka ukatutakoenak ere bai) idazkaritzan daude, sinatzeko prest. Beka eskaera berria egin behar dutenek informazioa ikastolako idazkaritzan eskatu dezakete, edo Hezkunza Sailaren webgunean. Eskaerak aurkezteko azken eguna urriaren 29a izango da, asteartea. Ikastolako idazkaritzaren ordutegia honakoa da: 09:00etatik 13:30era eta 15:00etatik 18:00etara.

Erronka es una prueba para el alumnado de ESO, que participará de manera activa y en grupo en la fiesta del Kilometroak el 6 de octubre. El alumnado deberá pasar una serie de pruebas donde se medirá su habilidad, fuerza y rapidez. Además, el alumnado de Zubimusu también participará en el concurso de vídeos, por lo que es importante votar el vídeo realizado por el grupo. Puedes votar el vídeo en el siguiente enlace: Concurso de vídeos.

Dakizuen moduan, Erronka DBHko gazteei zuzendutako proba da, Kilometroak jaiaren egunean taldeka aktiboki parte har dezaten. Hainbat proba egin beharko dituzte ikasleek igandean Zarautzen egingo den jaian, eta proba horietan euren abilezia, indarra eta abiadura neurtuko dira. Horretaz gain, bideo lehiaketan ere hartuko dute parte, eta garrantzitsua da gure erronkarien bideoa bozkatzea. Honako helbidean ikusi eta bozkatu daiteke bideoa: Bideo lehiaketa.

Orriak

RSS - Zubimusu-era harpidetu